Dragons Dogma 2 (XBOX SERIES X) - rabljeno
Zaloga: Na zalogiSamo še dva na zalogi v trgovini. Nakup je možen kadarkoli v delovnem času trgovine tudi brez najave.
45,00€
Cena: 45,00€
Express dostava!Vsa naročila za izdelke na zalogi oddana do 17.00 ure pošljemo še isti dan.
Možnosti plačila?Z gotovino ob prevzemu, z nakazilom na račun in s plačilnimi karticami (provizija).
Dragon's Dogma 2, težko pričakovano nadaljevanje kultne klasike iz leta 2012, prinaša svež veter v svet akcijskih RPG-jev z bogatim, podrobno oblikovanim in raziskovanja polnim fantazijskim svetom. Zasnovan na napredni RE ENGINE tehnologiji podjetja Capcom, igra obljublja živahne podrobnosti, visoko kakovostno grafiko, potopljivo fiziko in kompleksno ter reaktivno umetno inteligenco likov, kar ustvarja dinamično okolje, kjer ima vsaka odločitev posledice.
V Dragon's Dogma 2 igralec prevzame vlogo Vstalega, ki se po tatvini srca s strani zmaja poda na epsko potovanje, da bi uničil simbol uničenja sveta. Zgodba se začne v podzemnem zaporu, kjer odmeva glas zmaja med meglicami izgubljenih spominov, kar postavlja temelje za napeto pustolovščino, polno izzivov in odkritij.
Igra ponuja edinstven sistem sodelovanja v enoigralskem načinu, kjer Vstalemu na poti stojijo do trije skrivnostni, drugodimenski bitji, znani kot Pioni. Ti Pioni prinašajo občutek sodelovalne igralne izkušnje z edinstvenimi lastnostmi, spretnostmi in znanjem, ki so ga pridobili skozi svoje izkušnje z drugimi Vstalimi.
Ena od ključnih značilnosti Dragon's Dogma 2 je svoboda izbire, ki močno vpliva na igralčevo izkušnjo. Odločitve o poklicu Vstalega, izbira Pionov za svojo skupino ali pristop k večplastnim igralskim situacijam - vse to oblikuje edinstveno pustolovščino, ki se vrti okrog izbire. Tako sovražniki kot tudi Pioni dinamično reagirajo na igralčeva dejanja na bojišču, kar dodatno poglobi strategijo in taktiko bojevanja.
Raziskovanje v Dragon's Dogma 2 prinaša občutek naravnosti in nagrajevanja, podobno kot v igrah Elden Ring in najnovejših Zelda igrah. Brez oglasnih desk za naloge ali označevalcev nad glavami ljudi, ki ponujajo naloge, igralec resnično raziskuje svet s pomočjo Pionov in NPC-jev, ki pogosto pristopijo z možnostmi za stranske naloge.
Moje izkušnje z igro so bile polne nepozabnih srečanj in presenečenj, ki presegajo običajne naloge. Od dramatičnih bitk z Grifoni in Bitji v temi do odkrivanja skrivnih zakladov, vsak korak izven varnih mestnih zidov je nepredvidljiv, nevaren in vabljiv. Prav ta nepredvidljivost naredi raziskovanje tako vznemirljivo.
V Dragon's Dogma 2 vsaka dejanja prinašajo kombinacijo stroškov in tveganj, kar prisili igralca v pomembne odločitve - ali nadaljevati z nizkim maksimalnim zdravjem ali se vrniti v mesto po zaloge, se izogniti boju z ogromnim ogrom ali tvegati vse za redke materiale. Te odločitve ustvarjajo globoko in premišljeno igralno izkušnjo.
Skupno gledano, Dragon's Dogma 2 podvoji vse, kar sem ljubil pri prvem delu, hkrati pa uvaja pametne izboljšave v načinu raziskovanja in opravljanja nalog. Moje kratko potovanje skozi igro je bilo polno moči in fantazij, ki so značilne za klasične RPG arhetipe, in komaj čakam, da vidim, kaj vse Capcom še pripravlja za igralce ob izidu.
V Dragon's Dogma 2 igralec prevzame vlogo Vstalega, ki se po tatvini srca s strani zmaja poda na epsko potovanje, da bi uničil simbol uničenja sveta. Zgodba se začne v podzemnem zaporu, kjer odmeva glas zmaja med meglicami izgubljenih spominov, kar postavlja temelje za napeto pustolovščino, polno izzivov in odkritij.
Igra ponuja edinstven sistem sodelovanja v enoigralskem načinu, kjer Vstalemu na poti stojijo do trije skrivnostni, drugodimenski bitji, znani kot Pioni. Ti Pioni prinašajo občutek sodelovalne igralne izkušnje z edinstvenimi lastnostmi, spretnostmi in znanjem, ki so ga pridobili skozi svoje izkušnje z drugimi Vstalimi.
Ena od ključnih značilnosti Dragon's Dogma 2 je svoboda izbire, ki močno vpliva na igralčevo izkušnjo. Odločitve o poklicu Vstalega, izbira Pionov za svojo skupino ali pristop k večplastnim igralskim situacijam - vse to oblikuje edinstveno pustolovščino, ki se vrti okrog izbire. Tako sovražniki kot tudi Pioni dinamično reagirajo na igralčeva dejanja na bojišču, kar dodatno poglobi strategijo in taktiko bojevanja.
Raziskovanje v Dragon's Dogma 2 prinaša občutek naravnosti in nagrajevanja, podobno kot v igrah Elden Ring in najnovejših Zelda igrah. Brez oglasnih desk za naloge ali označevalcev nad glavami ljudi, ki ponujajo naloge, igralec resnično raziskuje svet s pomočjo Pionov in NPC-jev, ki pogosto pristopijo z možnostmi za stranske naloge.
Moje izkušnje z igro so bile polne nepozabnih srečanj in presenečenj, ki presegajo običajne naloge. Od dramatičnih bitk z Grifoni in Bitji v temi do odkrivanja skrivnih zakladov, vsak korak izven varnih mestnih zidov je nepredvidljiv, nevaren in vabljiv. Prav ta nepredvidljivost naredi raziskovanje tako vznemirljivo.
V Dragon's Dogma 2 vsaka dejanja prinašajo kombinacijo stroškov in tveganj, kar prisili igralca v pomembne odločitve - ali nadaljevati z nizkim maksimalnim zdravjem ali se vrniti v mesto po zaloge, se izogniti boju z ogromnim ogrom ali tvegati vse za redke materiale. Te odločitve ustvarjajo globoko in premišljeno igralno izkušnjo.
Skupno gledano, Dragon's Dogma 2 podvoji vse, kar sem ljubil pri prvem delu, hkrati pa uvaja pametne izboljšave v načinu raziskovanja in opravljanja nalog. Moje kratko potovanje skozi igro je bilo polno moči in fantazij, ki so značilne za klasične RPG arhetipe, in komaj čakam, da vidim, kaj vse Capcom še pripravlja za igralce ob izidu.